Na našoj oglasnoj ploči nalaze se dokumenti koji su važni. Pogledajte ih.
Pravilnik o provedbi postupaka jednostavne nabave
Pravilnik o postupku unutarnjeg prijavljivanja nepravilnosti
Pravilnik o načinu i postupku zapošjavanja u osnovnoj školi Okučani
PRAVILNIK O DOPUNAMA PRAVILNIKA O NAČINU I POSTUPKU ZAPOŠLJAVANJA U OSNOVNOJ ŠKOLI OKUČANI
Kriteriji za ocjenu iz vladanja
Godišnji plan i program rada 2024./2025.
Odluka o imenovanju tima za kvalitetu OŠ Okučani
Odluka o izmjenama godišnjeg plana i programa rada 2020./2021.
Odluka o izmjeni odluke o ustroju razrednih odjela u OŠ Okučani 2020./2021.
Izvedbeni školski plan i program građanskog odgoja i obrazovanja
Pravilnik o ostvarivanju i korištenju vlastitih prihoda
Rođendan Grigora Viteza u OŠ Okučani
Ove je godine, 15. veljače, 108 godina od rođenja našeg pjesnika Grigora Viteza. Za nas je osobito važan jer je rođen u Kosovcu i svoje je pjesme vezao upravo uz svoj rodni kraj i svoje djetinjstvo.
U školskoj smo knjižnici rođendan velikana dječjeg pjesništva proslavili nagradnim natječajem u kojem su učenici učili napamet Vitezove stihove i recitirali ih. Svaki učenik koji je u knjižnici izrecitirao jednu od njegovih pjesama dobio je nagradu, slatkiš.
U suradnji s Narodnom knjižnicom i čitaonicom Okučani, učenici 4.b razreda sa svojom učiteljicom Ivanom Guberović, 15. su veljače sudjelovali na radionici posvećenoj Grigoru Vitezu. Na njoj smo se svi zajedno prisjetili najpoznatijih pjesama Grigora Viteza, recitirali ih, pjevali, ilustrirali ih te rješavali zagonetke.
I nakon 108 godina „igra se nastavlja“!
Kristina Dujmović, školska knjižničarka
« Studeni 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
Dnevni tisak |
Časopisi |
• Enter |
• Bug |
• National Geographic |
• Vidi |
• Meridijani |
• PC CHIP |
• Drvo znanja |
Tražilice |
• Yahoo |
• AskForKids |
On line rječnici |