Na našoj oglasnoj ploči nalaze se dokumenti koji su važni. Pogledajte ih.
Pravilnik o provedbi postupaka jednostavne nabave
Pravilnik o postupku unutarnjeg prijavljivanja nepravilnosti
Pravilnik o načinu i postupku zapošjavanja u osnovnoj školi Okučani
PRAVILNIK O DOPUNAMA PRAVILNIKA O NAČINU I POSTUPKU ZAPOŠLJAVANJA U OSNOVNOJ ŠKOLI OKUČANI
Kriteriji za ocjenu iz vladanja
Godišnji plan i program rada 2024./2025.
Odluka o imenovanju tima za kvalitetu OŠ Okučani
Odluka o izmjenama godišnjeg plana i programa rada 2020./2021.
Odluka o izmjeni odluke o ustroju razrednih odjela u OŠ Okučani 2020./2021.
Izvedbeni školski plan i program građanskog odgoja i obrazovanja
Pravilnik o ostvarivanju i korištenju vlastitih prihoda
Održan 2. susret u sklopu projekta Regionalna potpora inkluzivnom obrazovanju
U petak, 27. veljače, u našoj školi održan je 2. susret u sklopu projekta Regionalna potpora inkluzivnom obrazovanju (Small grant: Let’s give a chance to changes). Nakon osvrta na iskustva učitelja s primjenom sadržaja edukacije s prvog susreta uslijedila su predavanja. Prvo predavanje na temu Učenici s posebnim odgojno – obrazovnim potrebama 2. modul održala je Alma Rovis Brandić, dipl. defektolog – soc.pedagog, a drugo na temuIzazovi suradnje s roditeljima Jelena Bićanić, dipl. defektolog – soc.pedagog. Predavačice su u svojim predavanjem posebnu pozornost usmjerile na komunikaciju i dobar oblik suradnje učitelja s učenicima s posebnim potrebama i njihovim roditeljima te ostale učitelje podučile nekim od vještina dobre komunikacije na radionicama koje su organizirane u dvije skupine.
Svetlana Leovac, prof.
« Studeni 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
Dnevni tisak |
Časopisi |
• Enter |
• Bug |
• National Geographic |
• Vidi |
• Meridijani |
• PC CHIP |
• Drvo znanja |
Tražilice |
• Yahoo |
• AskForKids |
On line rječnici |